Korfbalvereniging VeFo
priktoernooi 4

Priktoernooi 15 september

5 september 2023

Vrijdag 15 september hebben we als een soort start van het seizoen een priktoernooi georganiseerd. Van de jeugd onder de 12 jaar waren 5 teams die de strijd met elkaar aan gingen. Na 4 poulewedstrijden hadden de teams Marleen/Emma en Lieke/Khalid de meeste punten in de wacht gesleept. In de finale waren Marleen en Emma te sterk voor Lieke en Khalid. Alle kinderen kregen wat te drinken en chips. De winnaars kregen elk een bioscoopbon. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

Bij de jeugd vanaf 12 jaar en de volwassenen waren 10 teams die in 2 poules hebben gespeeld. Sommige duo’s moesten echt op gang komen. Na de poulewedstrijden, kwartfinales, halve finales werd de finale gespeeld tussen Wolter Jan/Larissa en Manon /Mariëlle. Een mooie strijd waarbij Wolter Jan en Larissa als winnaar uit de bus kwamen. Gefeliciteerd en ook zij gingen met 2 bioscoopbonnen naar huis.

priktoernooi 4